La CUP d'Alfés vota en contra dels pressupostos municipals

La CUP demana al govern de l'Ajuntament més responsabilitat en l'administració de la hisenda local i crida a la participació dels veïns i veïnes en la confecció dels pressupostos. El Ple ordinari del passat nou de gener va evidenciar, entre altres coses, el poc rigor del govern a l'hora d'elaborar els pressupostos i, sobretot, es va visualitzar la manca de voluntat d'apropar-los a la població. La CUP també va valorar molt negativament la manca de rigor del govern en l'apartat de despeses (festes amb costos molt per sobre del que defineixen els pressupostos i obres sobrevalorades i allunyades, molt per sobre, dels costos inicialment previstos i pactats).

En el mateix Ple, l'alcalde no va voler assumir la proposta de la CUP de fer arribar els pressupostos a les cases dels veïns i veïnes del municipi en format paper ni de programar una Assemblea Popular Oberta per a explicar-los. L'Assemblea Local de la CUP, per la seva part, ha decidit suplir aquesta manca de voluntat informativa i de transparència cuidant-se personalment d'aquesta tasca i durant els propers dies, amb el butlletí informatiu número 18 que explicarà el Ple Ordinari d'aquest nou de gener, hi adjuntarà els pressupostos tant en els seus apartats de despeses com d'ingressos.